Általános információ

Üzemeltetés

A dunagora-reklamajandek.hu on-line termékkatalógus üzemeltetője:

Név: Dunagora Kft.
Cím: 2000 Szentendre, Barackos út 195.
Képviselő: Kovács Lilla ügyvezető
Cégjegyzékszám: 13-09-104198
Adószám: 13536194-2-13
Email: dunagora kukac dunagora pont com
Telefon: +36 20 578 8199


Rendelési feltételek

Cégünk kizárólag vállalkozásokat, közületeket szolgál ki (ideértve a céges és egyéni vállalkozásokat, az önkormányzatokat, egyesületeket, alapítványokat, egyházakat, iskolákat, óvodákat, stb.).
Lakossági megrendeléseket nem áll módunkban teljesíteni. A reklámajándékokat kiskereskedésekbe nem szállítjuk, kiskereskedelmi forgalomba nem hozzuk.

A megrendelt áruk értékének el kell érnie a nettó 20.000 Ft-ot. 1-1 db-os tételeket nem áll módunkban kiszolgálni.

Ajánlatkérését Ön eljuttathatja felénk a termékeknél található "Ajánlatkérő" modul kitöltésével vagy a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségeink bármelyikén.


Szállítási feltételek

A nettó 100.000 Ft feletti megrendeléseket az ország egész területén díjmentesen házhoz szállítjuk, az ez alatti összegű megrendelések esetén az áru méretétől és súlyától függő postai utánvétes vagy futárszolgálati díj terheli a megrendelőt, melynek konkrét összegéről az ajánlatkérés során tudunk felvilágosítást adni.


Szállítási határidők

A megrendelt termékek szállítási határideje a mindenkori raktárkészlet függvénye. Az ajánlatkérést követő visszaigazolásunkban tájékoztatást adunk az általunk vállalt szállítási határidőről, melyet természetesen módosíthat emblémázási szolgáltatásunk igénybevétele. Ez utóbbi esetben a komplex szolgáltatás kivitelezésére adunk véghatáridőt.


Fizetési feltételek

A termékek mellett feltüntetett árak nettó vételárak, az általános forgalmi adót nem tartalmazzák.

Az első alkalommal történő valamint a nettó 100.000 Ft alatti vásárlások előreutalással vagy készpénzben történnek, a többi esetben a fizetés formája megállapodás kérdése. Készpénzes fizetés esetén az áru ellenértékének kiegyenlítése annak átvételével egy időben történik, míg átutalás esetén a fizetési határidő egyedi megállapodás tárgya. Amennyiben a megrendelt termék a Dunagora Kft. raktárkészletéből 1 héten belül nem biztosítható, úgy a megrendelés teljesítéséhez a Dunagora Kft. előleg fizetését kérheti. Ebben az esetben a szállítási határidő a megrendelés visszaigazolásán feltüntetettől eltérően az előleg kifizetésének időpontjától számít (átutalás esetén a Dunagora Kft. számláján történő jóváírásától).

A számlán feltüntetett fizetési határidő túllépése esetén, a késedelmesen fizetett összeg után, a fizetési határidő és a számlajóváírás közötti időszakra a Dunagora Kft. késedelmi kamatot számít fel. A felszámításra kerülő késedelmi kamat mértéke a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese.


Áru átadás-átvétel

A megrendelt áru, annak teljes kifizetéséig a Dunagora Kft. tulajdonát képezi. Átutalással történő fizetés esetén az áru ellenértéke akkor tekinthető kifizetettnek, ha a teljes összeg a Dunagora Kft. számláján jóváírásra került. Az átvett áruval kapcsolatos mennyiségi reklamációkat az átvételt követően nem áll módunkban figyelembe venni.


Árajánlatkérés a honlapon keresztül

Önnek lehetősége van arra, hogy az Ajánlatkérő gomb segítségével részletes árajánlatot kérjen tőlünk a honlapon található termékekről ill. az ezekhez kapcsolódó emblémázási módokról.

Az ajánlatkérő kosár tartalma a későbbiekben bármikor tetszés szerint módosítható, vagy a termék teljesen törölhető a kosárból.

Minden termék, amit betett a kosarába addig marad ott, amíg el nem indította ajánlatkérését vagy ki nem törli belőle. Amennyiben azonban bezárja az oldalt, az ajánlatkérő kosárban lévő termékek adatai törlődnek.

Kosara tartalmát bármikor közvetlenül is elérheti, ellenőrizheti, módosíthatja vagy elindíthatja ajánlatkérését a főmenüben található kosár ikonra kattintva.

Az ajánlatkérés 3 lépésből áll:

1.) Termékek kiválasztása
A fent leírt módon kiválasztja azon termékeket, megjelölve a darabszámokat, melyekre ajánlatot kér.

2.) Ajánlatkérő adatlap kitöltése, ajánlatkérés elküldése
Az ajánlatkérési adatlapon fel kell tüntetnie elérhetőségeit, a kiegészítő funkcióknál pedig lehetősége van az emblémázási, szállítási vagy egyéb információk feltüntetésére. Ezt követően elindíthatja ajánlatkérését.

3.) Visszaigazolás
A következő oldalon a rendszer visszaigazolja sikeres ajánlatkérését és ezzel egyidejűleg a megadott adatokat tartalmazó visszaigazoló e-mailt küld.

Ajánlatkéréséről minden esetben írásos visszaigazolást is kap , melyet rendszerünk automatikusan elküld Önnek e-mailben. Ezt követően max. 24 órán belül már a szállítási határidővel és az esetlegesen igényelt emblémázással kiegészített ajánlatunkat is megküldjük Önnek e-mailben.